کد خبر : 1808785 | 16 بهمن 1400 ساعت 10:26 | 376.3K بازدید | 227 دیدگاه

واکنش فوتبالدوستان به شب فاجعه‌بار کریس

تو دیگر پنالتی نزن رونالدو!

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، شب بدی را در دیدار برابر میدلزبورو پشت سر گذاشت.

تو دیگر پنالتی نزن رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد جمعه شب در دور چهارم از جام حذفی انگلیس به مصاف میدلزبورو رفت و با قبول شکست در این دیدار از صعود به مرحله بعدی بازماند.

این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید و در نهایت ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی را مشخص کرد.

در نیمه اول و زمانی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، یک پنالتی به سود یونایتد اعلام شد و رونالدو که پشت این ضربه قرار گرفته بود نتوانست آن را به گل تبدیل کند و این فرصت خوب را از دست داد.

این اتفاق در شب تولد این بازیکن باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فوتبالدوستان به افت رونالدو در هفته‌های اخیر اشاره کنند.

 

1688712

 

یکی از کاربران توییتر با اشاره به لقب قدیمی این فوق ستاره پرتغالی که بسیاری به دلیل گل زدن او از روی ضرباب پنالتی به این بازیکن داده بودند نوشت:« پنالدو حقیقتا به پایان راه رسیده است.»

 

1688754

 

کاربر دیگری با تاکید روی همین لقب قدیمی و بحث برانگیز مدعی شد:« پنالدو وعده غذایی محبوبش را از دست داد.»

 

1688751

 

یکی از کاربران که به نظر می‌رسید از خراب شدن پنالتی رونالدو بسیار خوشحال است نوشت:« او نمی‌تواند تنها کاری که باعث می‌شد هم‌چنان ارزشمند باشد را انجام دهد. بیایید همگی با هم به رونالدو بخندیم.» و در پایان توییتش نیز از چندین شکلک خنده استفاده کرد.

 

1688711

 

یکی دیگر از کاربران اظهار داشت:« امکان ندارد رونالدو نتواند تنها کاری که در آن مهارت داشت را انجام دهد. او پنالتی را از دست داد تا فرصت پیش افتادن تیمش را خراب کند. فکر می‌کنم دیگر نمی‌توانیم او را پنالدو خطاب کنیم.»

 

1688753

 

کاربری دیگر با انتشار تصویری از صحبت رونالدو با الانگا که ضربه پنالتی‌اش را از دست داده و باعث حذف یونایتد شد نوشت:« این دلیل از دست رفتن توپ الانگا در جریان ضربات پنالتی است.»

 

1688752

 

اتفاق جالب دیگری که در این زمینه رخ داد واکنش نمارک گلدبریج، یکی از طرفداران معروف منچستریونایتد در یوتیوب، بود. او که در حال پخش زنده بازی روی کانالش بود هم‌زمان با ضربه رونالدو فریاد خوشحالی این بازیکن را تقلید کرد اما توپ به بیرون رفت.

از سوی دیگر صفحات مربوط به سایت‌ها و خبرنگزاری‌های معتبر نیز به از دست رفتن این پنالتی توسط رونالدو واکنش نشان دادند. صفحه بی‌بی‌سی اسپورت در توییتر نوشت:« از دست رفت! از بین تمام بازیکنان، این کریستیانو رونالدوست که ضربه پنالتی را به بیرون می‌زند!»

 

1688769

 

سایت ESPN نیز با اشاره به ضربه پنالتی از دست رفته رونالدو و موقعیت خوبی و تک به تکی که روی اشتباه بازیکنان حریف نصیب برونو فرناندز شد نوشت:« فرناندز و رونالدو نتوانستند هیچکدام از این دو توپ را به گل تبدیل کنند!»

 

1688770

 

صفحه توییتر سایت گل هم با انتشار عکسی از ناراحتی این ستاره پرتغالی پس از خراب کردن پنالتی نوشت:« کریستئیانو رونالدو نتوانست توپش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند!»

 

1688771

 

حذف منچستریونایتد در شب تولد کریستیانو رونالدو می‌تواند خبر بدی برای این بازیکن باشد که در هفته‌های اخیر حواشی زیادی را در اولدترافورد تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها